WARZONE Pravidla • Mistrovství Ostravy v Esportu

WARZONE Pravidla

Call of Duty: WARZONE
Pravidla Battle Royale PRIVATE MATCH

 

Obecné pravidla

Turnaje v rámci OSTRAVA CHAMPIONSHIP ve hře Call of Duty: WARZONE se řídí obecnými pravidly OSTRAVA CHAMPIONSHIP tyto pravidla jsou pak doplněna pravidly jednotlivých turnajů.

Turnaje ve hře Call of Duty: WARZONE jsou vhodné pro hráče na všech platformách, to znamená, že turnaje se mohou účastnit všichni, kteří hrají na Počítači, Xboxu, nebo na Playstationu. Pokud však u turnaje neni uvedeno jinak.

Veškeré nesrovnalosti, stížnosti a jiné podněty okamžitě hlásíte přítomnému adminovi turnaje na DISCORDU. Ten s Vámi vše v klidu probere a situaci vyřeší. Tyto věci jste povinni hlásit ihned bez prodlení, pokud se však stane, že na něco narazíte až po skončení turnaje, můžete k tomu využít PODPORU na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP.

 

Nastavení

Každý kdo se chce účastnit turnaje, musí mít založený a potvrzený účet na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP. Po té je ještě potřeba založit tým, do kterého je potřeba přidat další hráče. Po té si zvolíte na stránkách daný turnaj, do kterého se chcete zaregistrovat. Nezapomeňte, že na všech online turnajích probíhá před turnajem i tzv. potvrzující „check-in“, pomocí kterého potvrdíte, že se chcete turnaje účastnit. Tento potvrzující „check-in“ probíhá těsně před zahájením turnaje. (5 - 60 minut před turnajem, případně jinak dle nastavení administrátora turnaje)

Každý kapitán týmu je povinen být během turnaje na DISCORDu OSTRAVA CHAMPIONSHIP, tak aby mohl v případě potřeby komunikovat s adminy.

 

Nastavení zápasu

Všechny zápasy se hrají v Regiónu Evropa! Všichni hráči jsou povinni mít zapnutý crossplay!

V každém týmu musí alespoň jeden hráč, nebo kapitán během hry natáčet video záznam (ideálně svou hru streamovat), kde musí jít slyšet zvuk hry i spoluhráči. Je to pro případ kontroly. (Pokud streamujete například na Twitchi, tak si stačí v nastavení nastavit, aby se Vám uložil záznam z vysílání.)

U týmu, které se umístí na 1. – 3. místě tohle budeme tento záznam vyžadovat povinně. U ostatních týmu se jedná pouze o kontrolu v případě, že se naskytnou nějaké nejasnosti a bude potřeba je prošetřit.

Kdo nebude schopen dodat video záznam bude z turnaje diskvalifikován!

 

Systém turnaje:

Celý turnaj se hraje formou PRIVATE MATCH = všechny týmy hrají společně na jedné mapě. Hrají se celkem 4 mapy, které se hrají po sobě v jeden den. Výsledky se Vám však počítaji 'pouze' z Vašich 3 nejlepších map. Díky tomu pak máte v rezervě jednu mapu, v případě, že by Vám hra při startu, nebo během mapy spadla.

Podle umístění a počtu killů budou jednotlivým týmům rozdány body dle bodovací tabulky, pomocí těchto bodů se následně určí na konci turnaje pořadí.
Body se rozdávají na všech odehraných mapách.

 

Skóre týmů (body)

  • Týmy během map sbírají body, které dostanou za jejich finální umístění na mapě a za killy podle následující tabulky:

Umístění Koeficient
1. 2.0
2. 1.8
3. 1.6
4. - 10 1.5
11. - 25. 1.3
KILL 1

 

Kapitán týmu

Kapitán týmu zodpovídá za všechny své hráče a řídí tak svůj tým.

 

Doplňující pravidla

Po celou dobu turnaje je přísně zakázáno používat LETADLA a JUGGERNOUTY! Pokud jakýkoliv z týmů uvidíme, nebo jej někdo z jiných týmu nahlásí, že využívají letadlo či Juggernauta, byť by se jen přesouvali z místa na místo, tento tým dostane za danou mapu 0 bodů! Pokud by chybu opakoval, bude diskvalifikován. Pokud dotyčný tým letadlo či Juggernouta použije a někoho tím zabije, bude bez kompromisů diskvalifikován!

Každý hráč musí hrát na svém HLAVNÍM účtu a musí mít odehraných minimálně 200 her!

Restart lobby budeme provádět MAXIMÁLNĚ JEDNOU na každou hru a to pouze v těchto případech:
- když bude prokázáno, že je v dané lobby cheater
- když vinou hry budou proházeny týmy
- když po startu lobby hra vyhodí minimálně 3 hráče nebo hra minimálně 3 hráčům spadne

-Kdy nebudeme provádět restart lobby (prosíme pamatujte, každá vytvořená lobby má "životnost" maximálně 5 minut, poté celé lobby spadne a bude se muset restartovat, proto je nutné, aby se každý hráč připojil ihned nebo co nejdříve po otevření lobby!!!) 

- když hráči budou příliš pomalí a nezvládnou se v určitém čase připojit do lobby,

- pokud hra spadne nebo vyhodí méně než 3 hráče,

- pokud hra spadne jednomu hráči z týmu a zbytek jeho spoluhráčů hru schválně opustí. 

 

Fair Play

Žádáme všechny hráče a týmy, aby dodržovali veškeré zásady „Fair Play“ a neporušovali cíleně tyto pravidla. Jde přece o to si zahrát a vyhrát především poctivě, díky čemuž budete mít i lepší pocit z vítězství.

Platí pouze pro systémy skupin a pavouk:

Týmy budou rozlosovány do systému zcela náhodně, pomocí automatického systému, nikoli podle admina či organizátora turnaje, tak aby nemohlo dojít k nespravedlivému rozlosování zaviněného třetí stranou a bylo tak zachováno „Fair Play“.

Všem poctivým hráčům a týmům už teď předem děkujeme za dodržování pravidel.

 

Doplňující informace

Po zahájení turnaje už není možné se do turnaje přihlásit.

Po odehrání prvního zápasu není povoleno žádné další zahřívání, nebo další tréninkové hry. Týmy čekají v lobby na svého soupeře.

Zpožďování zápasu: Týmy nesmí odkládat začátek zápasu nad plánovaný čas začátku, bez souhlasu druhého týmu a admina turnaje.

Lagy: V případě, že během zápasu máte příliš vysoký ping, který je příčinou lagování hry, musí být hra i přes tento problém dohrána. Není bohužel možné hrát zápas znovu kvůli lagům.

Organizátor turnaje včetně adminů nezodpovídá za internetové připojení hráčů, ani za jejich Hardware.

Vyhrazujeme si právo měnit pravidla během turnaje.

Admin turnaje má vždy poslední slovo a jeho rozhodnutí musí být respektováno.

Během mapy mohou hráči spolu mluvit přes voice chat, pokud některý z hráčů nechce, tak si tuto možnost mutne.

Na turnaji je přísné zakázáno urážet, nadávat a jinak nevhodně pomlouvat své soupeře či spoluhráče.

Na turnaji je také přísně zakázáno používat další podpůrné programy, které dávají hráčům výhodu = Cheatování.

 

Pravidla byla vymyšlena a sepsána organizačním týmem OSTRAVA CHAMPIONSHIP, není možné je dále šířit bez souhlasu organizačního týmu. Děkujeme za pochopení.

r e k l a m a    /    a d v e r t i s e m e n t
h l a v n í    p a r t n e ř i
p a r t n e ř i
m e d i á l n í    p a r t n e ř i    a    m ě s t o