Call of Duty: WARZONE
Pravidla 1v1 Plunder
Obecné pravidla
Turnaje v rámci OSTRAVA CHAMPIONSHIP ve hře Call of Duty: WARZONE se řídí obecnými pravidly OSTRAVA CHAMPIONSHIP tyto pravidla jsou pak doplněna pravidly jednotlivých turnajů.
Turnaje jsou vhodné pro všechny platformy, to znamená, že turnaje se mohou účastnit všichni, kteří hrají na Počítači, Xboxu, nebo na Playstationu.
Veškeré nesrovnalosti, stížnosti a jiné podněty okamžitě hlásíte přítomnému adminovi turnaje na DISCORDu. Ten s Vámi vše v klidu probere a situaci vyřeší. Tyto věci jste povinni hlásit ihned bez prodlení, pokud se však stane, že na něco narazíte až po skončení turnaje, můžete k tomu využít PODPORU na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP.
Nastavení
Každý kdo se chce účastnit turnaje, musí mít založený a potvrzený účet na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP. Po té si zvolí na stránkách daný turnaj, do kterého se zaregistruje. Nezapomeňte, že na všech online turnajích probíhá před turnajem i tzv. potvrzující „check-in“, pomocí kterého potvrdíte, že se chcete turnaje účastnit. Tento potvrzující „check-in“ probíhá těsně před zahájením turnaje. (10 - 60 minut před turnajem, podle toho co nastaví administrátor turnaje)
Každý hráč musí mít ve svém profilu na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP vyplněné Activison ID (Například: Miniguner #4718307).
Každý hráč je povinen být během turnaje na DISCORDu OSTRAVA CHAMPIONSHIP, tak aby mohl najít svého soupeře a domluvit se na odehrání zápasu. Zároveň na tomto DISCORD kanále může komunikovat s adminy a předávat jim výsledky z daných zápasů.
Nastavení zápasu mód Plunder 1v1
Všechny zápasy se hrají v Regiónu Evropa!
Oba hráči, kteří nastupují do zápasu proti sobě, se musí ve hře přidat do přátel (friends) a vytvořit jednu společnou Partu.
Leader party musí mít v lobby nastaveno u „Squad Fill“ druhou možnost a to „Don´t Fill“ tak aby se k hráčům do party nepřipojil žádný další hráč.
Best of 1: Hraje se pouze jedna mapa. V případě, že se zápas hraje systémem Bo1 tak je vítězem zápasu hráč, který na konci mapy má více killů na svém kontě. Vítěz zápasu udělá fotku obrazovky ze závěrečné tabulky - pro případ, že by došlo k pozdějším protestům – a nahlásí výsledek zápasu adminovi turnaje na DISCORDu.
*Týmy mohou spolupracovat. Během zápasu je však přísně zakázáno zabíjet svého spoluhráče, v případě porušení tohoto pravidla, je automaticky zápas kontumován ve prospěch zabitého hráče. Hráči nesmí schválně využívat tohoto pravidla, že se nechají zabít schválně, tak aby byl zápas kontumován v jejich prospěch.
**V případě remízy (stejného počtu hotovosti) rozhodují tyto kritéria: Počet otevřených supply boxů, pokud je i ten shodný, tak rozhoduje vyšší hotovost. V případě, že je vše shodné, se odehraje nová mapa.
***Do zápasového lobby mohou být pozvání pouze hráči, kteří mají proti sobě nastoupit v daném zápase. Nesmí zde být pozván, žádný další hráč. Třetí hráč, který se připojí do party, musí být zvolen automaticky hrou. Pokud bude do lobby pozván další hráč jiným hráčem, musí být tento hráč vyhozen, nebo sám musí lobby opustit. Hra s tímto hráčem v loby nesmí začít, pokud začne, je to chyba hosta. Admin samozřejmě může být pozván do hry jako třetí hráč, nesmí však ve hře pomáhat ani jedné straně a musí hrát odděleně.
Host
Host je hráč, který musí vytvořit lobby a zajistit, aby byla použita správná nastavení.
Hostem je vždy hráč, který je na vyšší pozici v daném pavouku či skupině. Pokud se hráči nedohodnou jinak.
Předčasné ukončení zápasu
V případě, že jeden z hráčů odejde předčasně z nedokončené mapy, je zápas kontumován ve prospěch hráče, který zůstal v zápase. Platí však pravidlo, že pokud hra spadne hráči do první minuty mapy, bude mapa opakována a dojde k nové hře. Toto se však může stát během zápasu maximálně dvakrát, pokud se bude opakovat situace i po třetí, je automaticky zápas kontumován a vyhrává hráč, který zůstal na mapě.
*Doporučujeme hráčům, kteří zůstávají na mapě, aby si udělal vždy fotku obrazovky z toho, že soupeři spadla hra.
Systém turnaje
Pokud některý z hráčů nenastoupí do zápasu do 15ti minut od zahájení kola, je zápas automaticky kontumován ve prospěch hráče, který čeká na svého soupeře.
V případě, že z daného zápasu není na DISCORDu přítomen ani jeden z hráčů a ani jeden z hráčů nereaguje na zprávy od admina bude tento zápas automaticky po 30ti minutách kontumován a nepostupuje ani jeden z hráčů do dalšího kola. Soupeř v dalším kole získá „freewin“
Fair Play
Žádáme všechny hráče, aby dodržovali veškeré zásady „Fair Play“ a neporušovali cíleně tyto pravidla. Jde přece o to si zahrát a vyhrát především poctivě, díky čemuž budete mít i lepší pocit z vítězství.
Hráči budou rozlosovány do systému zcela náhodně, pomocí automatického systému, nikoli podle admina či organizátora turnaje, tak aby nemohlo dojít k nespravedlivému rozlosování zaviněného třetí stranou a byla tak zachována férovost „Fair Play“
Všem poctivým hráčům už teď předem děkujeme za dodržování pravidel.
Doplňující informace
Po zahájení turnaje už není možné se do turnaje přihlásit.
Po odehrání prvního zápasu není povoleno žádné další zahřívání, nebo další tréninkové hry. Hráč čeká v lobby na svého soupeře.
Zpožďování zápasu: Hráči nesmí odkládat začátek zápasu nad plánovaný čas začátku, bez souhlasu druhého hráče a admina turnaje.
Lagy: V případě, že během zápasu máte příliš vysoký ping, který je příčinou lagování hry, musí být hra i přes tento problém dohrána. Není bohužel možné hrát zápas znovu kvůli lagům. Odpojení ze hry může vést ke kontumaci zápasu.
Během mapy mohou hráči spolu mluvit přes voice chat, pokud některý z hráčů nechce, tak si tuto možnost mutne.
Na turnaji je přísné zakázáno urážet, nadávat a jinak nevhodně pomlouvat své soupeře či spoluhráče.
Na turnaji je také přísně zakázáno používat další podpůrné programy, které dávají hráčům výhodu = Cheatování.