Turnaje v rámci OSTRAVA CHAMPIONSHIP ve hře Starcraft 2 se řídí obecnými pravidly OSTRAVA CHAMPIONSHIP tyto pravidla jsou pak doplněna pravidly jednotlivých turnajů.
Veškeré nesrovnalosti, stížnosti a jiné podněty okamžitě hlásíte přítomnému adminovi turnaje na DISCORDu. Ten s Vámi vše v klidu probere a situaci vyřeší. Tyto věci jste povinni hlásit ihned bez prodlení, pokud se však stane, že na něco narazíte až po skončení turnaje, můžete k tomu využít PODPORU na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP.
Každý kdo se chce účastnit turnaje, musí mít založený a potvrzený účet na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP. Po té si zvolí na stránkách daný turnaj, do kterého se zaregistruje. Nezapomeňte, že na všech online turnajích probíhá před turnajem i tzv. potvrzující „check-in“, pomocí kterého potvrdíte, že se chcete turnaje účastnit. Tento potvrzující „check-in“ probíhá těsně před zahájením turnaje. (10 - 60 minut před turnajem, podle toho co nastaví administrátor turnaje)
Každý hráč je povinen být během turnaje na DISCORDu OSTRAVA CHAMPIONSHIP, případně herním kanálu (join/ OVACHAMP), tak aby mohl najít svého soupeře a domluvit se na odehrání zápasu. Zároveň na tomto DISCORD kanále (případně herním kanálu) může komunikovat s adminy a předávat jim výsledky z daných zápasů (Pokud z technického důvodu nelze zadat výsledek přes kliknutí na dan duel v bracketu). Administrátory pro SC2 scénu (organizační tým) můžete vidět na těchto stránkách.
Rychlost hry: faster
Zápasy: Všechny zápasy se hraji systémem Bo3, Bo5 a Bo7 dle specifikace daného turnaje.
Hráč: Musí mít vyplněné Game-ID, pro hru Starcraft 2 ve svém profilu.
Všechny zápasy se hrají v Regiónu Evropa!
Kontrola se bude provádět pomocí webové aplikace na adrese: https://sc2pulse.nephest.com
Všichni si zde mohou ověřit své vlastní MMR, případně zkontrolovat i své soupeře.
Hráč nesmí za posledních 60 dnů překočit maximální hranici MMR (pokud je pro daný turnaj nějaká hranice nastavena v popisu turnaje).
Barcode není povolen (to znamená nick = IIIIIIIIIII)
Hráč může změnit svoji herní rasu v průběhu turnaje jen pro celé herní sety.
Host je hráč, který musí vytvořit lobby a zajistit, aby byla použita správná nastavení hry.
Hostem je vždy hráč, který je na vyšší pozici v daném pavouku či skupině. Pokud se hráči nedohodnou jinak.
V případě, že jeden z hráčů odejde předčasně z nedokončené mapy, je mapa kontumována ve prospěch hráče, který zůstal na mapě. Platí však pravidlo, že pokud hra spadne hráči do druhé minuty mapy, bude mapa opakována a dojde k nové hře. Toto se však může stát během zápasu maximálně jednou, pokud se bude opakovat situace i po druhé, je automaticky zápas kontumován a vyhrává hráč, který zůstal na mapě.
*Doporučujeme hráčům, kteří zůstávají na mapě, aby si udělal vždy fotku obrazovky z toho, že soupeři spadla hra.
Pokud některý z hráčů nenastoupí do zápasu do 15ti minut od zahájení kola, je zápas automaticky kontumován ve prospěch hráče, který čeká na svého soupeře.
V případě, že z daného zápasu není na DISCORDu přítomen ani jeden z hráčů a ani jeden z hráčů nereaguje na zprávy od admina bude tento zápas automaticky po 30ti minutách kontumován a nepostupuje ani jeden z hráčů do dalšího kola. Soupeř v dalším kole získá „freewin“
Žádáme všechny hráče, aby dodržovali veškeré zásady „Fair Play“ a neporušovali cíleně tyto pravidla. Jde přece o to si zahrát a vyhrát především poctivě, díky čemuž budete mít i lepší pocit z vítězství.
Hráči budou rozlosovány do systému zcela náhodně, pomocí automatického systému, nikoli podle admina či organizátora turnaje, tak aby nemohlo dojít k nespravedlivému rozlosování zaviněného třetí stranou a bylo tak zachováno „Fair Play“.
Všem poctivým hráčům už teď předem děkujeme za dodržování pravidel.
Po zahájení turnaje už není možné se do turnaje přihlásit.
Zpožďování zápasu: Hráči nesmí odkládat začátek zápasu nad plánovaný čas začátku, bez souhlasu druhého hráče a admina turnaje.
Lagy: V případě, že během zápasu máte příliš vysoký ping, který je příčinou lagování hry, musí být hra i přes tento problém dohrána. Není bohužel možné hrát zápas znovu kvůli lagům. Odpojení ze hry může vést ke kontumaci zápasu. Organizátor turnaje nezodpovídá za vaši techniku ani internetové připojení.
Na turnaji je přísné zakázáno urážet, nadávat a jinak nevhodně pomlouvat své soupeře či spoluhráče.
Na turnaji je také přísně zakázáno používat další podpůrné programy, které dávají hráčům výhodu = Cheatování.
*Vyhrazujeme si právo na změnu pravidel v průběhu kteréhokoliv turnaje!
Pravidla byla vymyšlena a sepsána organizačním týmem OSTRAVA CHAMPIONSHIP, není možné je dále šířit bez souhlasu organizačního týmu. Děkujeme za pochopení.