Díky zvýšenému výkonu GPU se hry na PS5 Pro dočkají skokového zlepšení v grafické kvalitě a snímkové frekvenci, přičemž hry jako Empire of the Ants získají z nového hardwaru maximum.
V rozhovoru pro Insider Gaming se Renaud Charpentier, ředitel vývoje hry Empire of the Ants, podělil o své dojmy z připravované konzole PlayStation 5 Pro. Charpentier si pochvaluje, že nová konzole přináší zlepšení zejména v oblasti GPU výkonu, což umožní hrám běžet dvojnásobnou snímkovou frekvencí, a to bez zásadního dopadu na herní simulaci, jak tomu bylo u některých her na PS4 Pro.
„Je to přirozená evoluce PS5 hardwaru,“ říká Charpentier. „Nejde o revoluci, ale PS5 Pro přináší 50% nárůst GPU výkonu, což je pro nás zásadní, jelikož naše hra je závislá na výkonu grafické karty, ne na procesoru.“
Charpentier také zdůrazňuje, že rozdíl mezi PS5 a PS5 Pro je srovnatelný s rozdílem mezi PS4 a PS4 Pro, přičemž většina her přejde z 30 FPS na 60 FPS. Na rozdíl od starších her na PS4, které měly simulace svázané s vykreslováním, moderní hry již takto nefungují.
Příspěvek z superparmeni.eu