S Black Ops 6 dosáhlo Call of Duty svého vrcholu, a to nejen na Game Passu, ale i na PlayStation a Steamu, kde prodeje překonaly loňský titul o více než 60 %.
Black Ops 6, letošní megahit od Activision, zažívá jeden z nejsilnějších startů v historii série Call of Duty. Popularita hry rychle roste, a to i díky očekávané první sezóně.
Miles Leslie z Treyarchu se nedávno pro zpravodajský portál BBC pochlubil, že prodeje Black Ops 6 na PlayStation a Steamu letos překonaly loňské Modern Warfare III o 60 %. Úspěch na Game Passu, kde hra přivedla rekordní počet nových předplatitelů, byl působivý už při vydání.
Těsně před vydáním Black Ops 6 spustil Activision masivní marketingovou kampaň, která doslova zaplavila herní svět. Ukázalo se, že se jednalo o krok správným směrem.
Leslie k úspěchu na Game Passu dodal: „Viděli jsme, že to oslovilo hráče, kteří si nebyli jisti, zda se vrátit ke Call of Duty – a mnozí, kteří nehráli dlouho, dostali chuť to opět zkusit.“ Tým v Treyarchu však nespí na vavřínech.
Příspěvek z superparmeni.eu