Pravidla pro turnaje ve hře Call of Duty: Modern Warfare (2019) Multiplayer, se inspirují pravidly COD League (zkráceně CDL). CDL je celosvětová oficiální liga pro hru COD:MW podporována samotnými vývojáři. Snažíme se tak v těchto turnajech nastavit co nejprofesionálnější podmínky pro naše hráče. Veškeré dotazy nebo případné nápady na zlepšení, které se budou těchto pravidel týkat, můžete směřovat na Podporu. Jelikož je hra defacto pořád aktualizovaná, tak stejně budeme aktualizovat i tyto pravidla. Proto prosím po vydání nového patche mějte strpení, než zjistíme co bude potřeba zakázat/povolit apod.
Všechny zápasy se odehrají pod oficiálním CDL nastavení přímo ve hře.
Turnaje v rámci OSTRAVA CHAMPIONSHIP ve hře Call of Duty: MW Multiplayer se řídí obecnými pravidly OSTRAVA CHAMPIONSHIP.
Turnaje ve hře Call of Duty: MW Multiplayer jsou vhodné pro hráče na všech platformách, to znamená, že turnaje se mohou účastnit všichni, kteří hrají na Počítači, Xboxu, nebo na Playstationu. Pokud však u turnaje neni uvedeno jinak.
Veškeré nesrovnalosti, stížnosti a jiné podněty okamžitě hlásíte přítomnému adminovi turnaje na DISCORDu. Ten s Vámi vše v klidu probere a situaci vyřeší. Tyto věci jste povinni hlásit ihned bez prodlení, pokud se však stane, že na něco narazíte až po skončení turnaje, můžete k tomu využít PODPORU na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP.
Každý kdo se chce účastnit turnaje, musí mít založený a potvrzený účet na webových stránkách OSTRAVA CHAMPIONSHIP. Po té je ještě potřeba založit tým, do kterého je potřeba přidat aspoň dva hráče. Po té si zvolíte na stránkách daný turnaj, do kterého se chcete zaregistrovat. Nezapomeňte, že na všech online turnajích probíhá před turnajem i tzv. potvrzující „check-in“, pomocí kterého potvrdíte, že se chcete turnaje účastnit. Tento potvrzující „check-in“ probíhá těsně před zahájením turnaje. (5 - 60 minut před turnajem, podle toho co nastaví administrátor turnaje)
Každý kapitán týmu je povinen být během turnaje na DISCORDu OSTRAVA CHAMPIONSHIP, tak aby mohl najít svého soupeře a domluvit se na odehrání zápasu. Zároveň na tomto DISCORD kanále může komunikovat s adminy a předávat jim výsledky z daných zápasů.
Každý kapitán týmu je také povinen mít vyplněné GAME ID (Activision ID), pokud tak kapitán neúčiní, riskuje kontumaci svého týmu v turnaji. Jestli vám již nejde vyplnit GAME ID, tak kontaktujte adminy pomocí kontaktního formuláře.
Pravidla 5v5 turnajů se inspirují pravidly již zmíněné CDL. V těchto turnajích se proti sobě postaví dva týmy, v každém z nich je 5 hráčů.
Formát turnaje bude vždy určen u daného turnaje.
V případě Best of 3 zápasů se hrají 3 módy, a to: Hardpoint, Search & Destroy a Domination. V Best of 5 zápasech se módy hrají v následujícím pořadí: Hardpoint, Search & Destroy, Domination, Hardpoint a Search & Destroy.
Zde je seznam módů a map, které v turnajích budou hrát:
V nastaveních, které budeme pro hry používat jsou zakázané určité zbraně a attachmenty. Celý seznam těchto restrikcí lze v angličtině najít ZDE.
V tomto bodě si popíšeme, jak turnaj bude probíhat. Kromě písemných pravidel existuje i video tutoriál, který popisuje celý průběh turnaje. Najít ho můžete ZDE.
Jelikož se budou zápasy hrát ve formátech Best of 3 a Best of 5, musí proběhnout banování map. To můžete provést buď na Discordu, nebo na stránce Mapban.GG.
Kapitánové týmů vybanují mapy a oba vyscreenují výsledek tohoto banování. Screenshot pak uchovají pro případné nesrovnalosti v zápase.
Všechny zápasy se hrají v Regiónu Evropa! Všichni hráči jsou povinni mít zapnutý crossplay!
Lobby zakládá vždy kapitán horního týmu v zápase. Rozlosování najdete vždy v záložce Harmonogram turnaje. Kapitánové týmů se přidají do přátel pomocí vyplněného GAME ID a pozvou do hry zbytek svých spoluhráčů.
Rozdělí se správně do týmů, vrchní tým v zápase začíná na straně COALITION, spodní tým na straně ALLEGIANCE. Kapitán, který založil lobby nastaví mapu a příslušný mód podle nastavení CDL (lze najít v záložce Call of Duty League: CDL Hardpoint, CDL S&D, CDL Domination).
Po tom, co si kapitáni dají vědět, ať už na discordu nebo v chatu, že jsou jejich týmy připraveny, spouští se hra.
Pokud spadne hra hráči během prvních 30ti sekund od začátku mapy, zápas se ukončuje a hraje znovu!*
V případě, že jednomu z hráčů daného týmu odejde hráč předčasně z nedokončené mapy (vypadne mu hra, internet... ), tak se zápas v každém případě musí dohrát. I do rozehrané hry se lze po pozvání připojit.
Pokud se váš spoluhráč z technických důvodů nemůže opět připojit do hry, tak jej může zastoupit případný host (Musí být v zapsán v registrované soupisce!).
*Pokud k této situaci dojde je kapitán povinen udělat screen, že se tak stalo ještě během prvních 30 sekund prvního kola.
Pokud některý z týmů nenastoupí do zápasu do 15ti minut od zahájení kola, je zápas automaticky kontumován ve prospěch týmu, který čeká na svého soupeře.
V případě, že z daného zápasu není na DISCORDu přítomen ani jeden z kapitánů a ani jeden z kapitánu nereaguje na zprávy od admina bude tento zápas automaticky po 30ti minutách kontumován a nepostupuje ani jeden z hráčů do dalšího kola. Soupeř v dalším kole získá „freewin“
Žádáme všechny hráče a týmy, aby dodržovali veškeré zásady „Fair Play“ a neporušovali cíleně tyto pravidla. Jde přece o to si zahrát a vyhrát především poctivě, díky čemuž budete mít i lepší pocit z vítězství.
Týmy budou rozlosovány do systému zcela náhodně, pomocí automatického systému, nikoli podle admina či organizátora turnaje, tak aby nemohlo dojít k nespravedlivému rozlosování zaviněného třetí stranou a bylo tak zachováno „Fair Play“.
Všem poctivým hráčům a týmům už teď předem děkujeme za dodržování pravidel.
Všichni kapitáni týmů jsou na konci hry povinni vyfotit výsledek zápasu společně s tabulkami VIDITELNĚ a ČITELNĚ (rozmazané, či extrémně malé fotky nebudou brány vpotaz!).
Kapitán vítězného týmu pak do 10 minut od ukončení zápasu pošle fotku na discord, pokud kapitán výsledek nezaznamená a nepošle, riskuje tak kontumaci ve prospěch druhého týmu.
V případě REMÍZY se daná mapa bude opakovat, stejný mod, stejná mapa.
Hráči mohou adminovi nahlásit podezření na cheatování protihráče. Ovšem pokud se tak stane, daný hráč musí dodat důkaz. Jelikož je ve všech modech zapnutý KILLCAM, je vidět protihráčovo POV, které může sloužit jako důkaz.
Na všech zařízeních existuje nějaký způsob nahrávání obrazovky, jedině dodání takového videa bude brané jako řádný důkaz.
Informace budou brzy doplňěny.
Po zahájení turnaje už není možné se do turnaje přihlásit.
Po odehrání prvního zápasu není povoleno žádné další zahřívání, nebo další tréninkové hry. Týmy čekají na svého soupeře.
Zpožďování zápasu: Týmy nesmí odkládat začátek zápasu nad plánovaný čas začátku, bez souhlasu druhého týmu a admina turnaje.
Lagy: V případě, že během zápasu máte příliš vysoký ping, který je příčinou lagování hry, musí být hra i přes tento problém dohrána. Není bohužel možné hrát zápas znovu kvůli lagům.
Na turnaji je přísné zakázáno urážet, nadávat a jinak nevhodně pomlouvat své soupeře či spoluhráče. Pokud se tak stane, můžete určitěho hráče/tým nahlásit, musíte ale dodat důkaz (foto nebo video).
Na turnaji je také přísně zakázáno používat další podpůrné programy, které dávají hráčům výhodu = Cheatování.
Pravidla byla vymyšlena a sepsána organizačním týmem OSTRAVA CHAMPIONSHIP, není možné je dále šířit bez souhlasu organizačního týmu. Děkujeme za pochopení.